Party

Så då har man bestämt datum och inbjudningar för en hemmafest. Ska bli riktigt roligt att få en kväll tillsammans med nya och gamla vänner, man har ju inte misslyckats med någon fest ännu men jag hoppas att den här kommer bli riktigt bra trots att det är mycket olika folk. Philip bor här nu med så man fick ju prata med honom först, men det gick ju självklart bra för hans del också och jag hoppas att hans vänner också dyker upp. Visste inte vilka jag skulle bjuda från dem så det får Philip göra.

Nu ska jag snart ta och chilla ner, har haft unge och allt här idag och det gillade inte Lucia :) Det var mysigt, men efter det besöket är man glad att man inte har en egen, byta blöjor, mata, hjälpa och sova och allt. Nää, man ska kunna lämna tillbaka dme efter en timme eller så för hur mysigt det än var att Sofie och Felicia tittade inom så var det ganska slönt när de gick. (Inget illa mot dig Sofie nu), men ett barn tar mycket plats och man är väl fortfarande för egoistisk för åta sig ett sådant stort ansvar.

Men nu får ni ha en bra kväll. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0