Nya kontakter

Vi lär upp en "ny" tjej i bakeoffen den här veckan, hon har jobbat i delin innan och ska nu jobba hos oss i baket också. Riktigt trevlig tjej och det är så roligt att det är så bra folk på Maxi. Finns en annan tjej som jag också kommit ganska nära och hon är så himla go! Roligare tjej får man nästan leta efter, genomärlig!

Sitter och lockar mitt hår just nu, kommer få göra det mer på tåget i morgon men bara så att basen är lockad. Sen att man får sätta på sig en ful mössa i morgon när man jobbar är ju så trist för då går ju frillan ner ännu mer, hoppas det inte regnar bara.. Hade varit pricken över i.. Så har ju äntligen dagen kommit att åka upp till storstaden och få umgås med min älskling. kan det bli en mer romantisk tre års dag?! Får verkligen inte glömma ta med mig kameran så ni får foton :)

hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0