Måsten!

Sitter på jobbet, har fyllt på en massa och läser en tidning lite sporadiskt och ser ett par guldiga pumps från topshop som jag verkligen måste ha! Det var precis sådana jag letade efter i sthlm, men som aldrig fanns i min storlek och ett par manchestershorts som jag verkligen vill beställa hem! ahh, det är riktigt farligt och läsa modetidningar för man inser att man bara vill ha mer och mer.. Men sen när man tänker efter så om man för välja mellan att spara pengar till att renovera badrum och kök eller ett par skor i månaden, så väljer jag definitivt kök och badrum. (Nej jag pensionsparar inte) :) haha.

Nej får väl sluta sukta och börja jobba lite istället. Särkillt när man får utskällning för att man ställer upp. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0