Massage

Dagen började med massage på jobbet, riktigt skönt att bli av med alla knutorna i ryggen! Sen hade jag bokat tid på HUM och fick en tid på tisdag nästa vecka att sätta in spiralen. Skönt! Ett litet ingrepp sen behöver man inte tänka på bebisar i fem år. Det är ju rätt tid att göra det för när det är dags att ta ut den är man 25 och kanske redo, eller så sätter man in en ny och väntar tills det är dags. Slippa tänka på massa piller eller sprutor och mög, man kan bara vara.

Snart kommer Sofie, och vi ska äta frukost, eller brunch snarare. Hon tar även med sig lilla Felicia som är en riktigt sötnos! Svårt att vara sötare än henne. (Förutom min favoritIsabella) Så jag får ta mig i kragen och rensa upp här hemma lite innan dem kommer och stänga dörren till Sovrummet för golvet syns inte för alla kläder där inne.

Har hört att det snöar uppe i storstaden, skönt att man hann därifrån innan det började. Tänker på Philip där uppe nu. Stackar'n... Dem ska ju skjuta AKAN den här veckan med och jag hoppas han får bli skytt så han får ha lite roligt iaf :)

Annars har man bara torkat bajs och fått klippa Lucia i rumpan. Hon åt av Astrix mat när mamma passade henne och det mådde magen inte bra av... Tyckte hon verkade orolig när jag fick hem henne, men inte att hon skulle vara såå lös i magen, men hon mår bra nu. Får jag hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0