Jobbar

Jobbar nu på Matöppet och är riktigt trött på att vara den som alltid får ställa upp. Att jag ställer upp för mamma är självklart när hon ska på semester men att fktum är att hennes syster har TRE barn och ett hjälper till en helg som för övrigt är mammas så jag får ta den stressiga allahelgonhelgen är bara så sugit. Han som jobbar har tagit veckan ledigt, och varför kan han inte jobba de dagar jag skulle jobbat då för? hmm, jo just det hennes barn har ju fullt upp hela tiden. Börjar bli ganska tjatigt det här och det är sista gången jag hjälper till här nere utan att jobba ihop med mamma.
Längtar verkligen till helgen då man ska jobba, kommer bli helt underbart! hellyeah.... Känns som om det är mycket känslostormar just nu när mannen berättat en oerhört tragisk nyhet, jag ska jobba dubbelt och snart är det farsdag! härligt. jag ska verkligen supa mig stupfull när jag har fest om två veckor. yejj för det!

ha en underbar vecka 44!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0