Helgen

Helgen tillsammans med Philip har varit underbar, fantastiskt, helt storslagen! Inte mycket kan slå den här helgen och det har blivit en hel del shopping och fika och pungsmisk. Det är ganska svårt och slå den här årsdagen. Philip har dragit runt mig på stan och låtit mig shoppa och han har faktiskt tyckt det varit roligt! Lite vemodigt att lämna sthlm utan honom och åka hem själv, men det är ju så det är när vi båda har måsten.

Har suttit i telefonkö i 45 minuter hos SJ:s hittegods uppe i sthlm idag. Men jag får hem mina stövlar iaf. Kostar dock 280:- Men det får det väl vara värt... Får in och betala det nu så är dem hemma på onsdag. :) kanon!

Och så ska man sälja lite möbler också. Två fåtöljer, en badrumsbyrå, en fotpall.. Så kanske man får ordning på den här jävla röran här inne. Vet inte vart jag ska börja, men får jag ut möblerna kan man börja städa.

Hoppas ni alla haft en lika bra helg som min, men det tror jag inte. För det går inte!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0