Hej igen!

Vet inte om ni kommer igåh mig? Titti? haha, har verkligen saknat internet! Philip kom hem igår och antagligen kan man koppla in mobilen så man får internet i datorn, jättesmart!

Ska tyvärr jobba idag, börjar tre, första gången som helgansvar, men det kommer gå bra hoppas jag. Mamma sticker till karibien idag så jag har två jobb i en vecka nu, gott! haha..

Fick en kalldusch igår, trodde verkligen inte min mardröm skulle bli verklighet. Ska man vara självisk eller låta mannen uppfylla sina drömmar? Jag är kluven och vet inte vad jag ska göra. Det är visserligen ett år dit, men när man försöker planera en framtid ihop så är det inte lätt.. Kanske jag också borde sticka och göra något roligt i ett halvår då?

Nu ska vi ner till Sösdala och hämta en bil som jag ska ha den här veckan. Saab :/ haha. Får glömma problemen ett tag och njuta av att mannen är hemma iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0