Borde, ska, måste

Måste städa idag, borde redan ha börjat och jag ska snart. Lite dammsugning här och lite våttorkning där. Är inte alls sugen på det. Vill bara ligga på soffan hela dagen med någon box av OTH. Får se hur jag känner om en timme, städtanten inom mig dyker kanske upp snart.

Lucia har inte blivit bättre och jag fick stänga sovrumsdörren inatt för hon höll på och bajsa i sängen. Det syns på henne att hon inte mår bra i magen och hon gnäller hela tiden.. Ger det en dag till sen kanske man får åka till vetrinären. Borde lämnat hem henne till mamma igen för då kommer mamma sannerligen lära sig en läxa om att bara ge den mat till henne som jag lämnat..

Nu måste jag gå iväg och köpa snus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0