Avreagering

Måste evrkligen avreagera mig nu, igen! Är på jobbet, snorungar står utanför och håller på med vår tidningslåda och vår skylt utanför, blir förbannad och säger åt dem på ett korrekt vis att stick åt helvete, typ.. Nu kommer här in en ung kille som ska köpa cigg och jag frågar om leg, svaret jag får är: Hur gammal är du själv. Har ju för fan inte med saken att göra! Och det är ju ett bevis på att han är psykologiskt underutvecklad, men han hade dock åldern inne men att bli irriterad över en sådan sak?! Nästa person som muckar kommer få sig en fet jävla utskällning som heter duga, efter tre koppar kaffe och en redbull sprutar adrenalinet och jag är på topp! Skönt att man kan ta skithögarna och att man inte bara står och tackar och tar emot. Det är mitt jobb att kolla leg, det är mitt jobb att se till att pensionärerna känner sig trygga när de går in här, så varför kan inte rötäggen gå och sätta sig på tönthyllan och röka sina jävla level och få cancer? VA??? Om en och en halv timme ska jag gå hem till mamma, laga mat och se på Bones, nämnde jag förresten att jag och Philip inte storhandlar på Maxi utan på hemmakväll? Förra gången vi var där handlade vi för 1200:- haha. två bonesboxar och en band of brothers box. Härligt! :D

Har förresten köpt en härligt hemma tidning med bakinspiration till jul, jag kommer baka sönder! Mycket spännande och roliga saker där. mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0