Yeah!

Fått lite fler tider på jobbet idag till nästa vecka, riktigt skönt. Behövde jag med tanke på att man bara jobbar 30 timmar i veckan nu. Längtar tills julschemat är klart också så kanske man får mer där också.

Lucia och jag har myst riktigt mycket när jag kom hem från jobbet idag. Hon var alldeles kelen av sig :)

Tänkte jag skulle tagit och lagat mat idag men allt i kylen var utgånget datum, så det får bli en shake idag. Måste börja på bantningen igen och köpa ett gymkort för man känner sig lite försoffad nu. Ska upp och träna fotboll på söndag och se om man har lite kondition kvar eller om jag glömde den på sommaruppehållet.

Goemusik: Andrew W.K Ready to die. <3


 

Kommer nog lite folk på lördag också, är gött. Vet dock inte hur många med tanke på det är många som sagt kanske, men man kan nog räkna med minst femton kanske. Finns det hjärterum så finns det sjärterum. Eller? :)
Trist att harrys har 23 på lördag då alla inte kommer in, så det får väl bli att man sticker till Qbar och där kan man ju inte donsa. :/ Får se sen om en gammal klasskamrat håller sitt löfte om att jag ska följa med och gästspela på kåren när det är bartömning ;) Hade vart asnice.

Kommer jag inte ha internet förrän på fredagkväll. Ska lämna ifrån mig detta simkortet till min plastis som varit underbar och lånat ut det <3 hur kan mamma haft sådan tur? :)

 
Funderar på och beställa hem någon av dessa par skorna, men kan inte bestämma mig! Ge mig råd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0