Trendsättare?

Gick ner till Okq8 för att handla ingredienser till cupcakesen som jag har i ugnen och tittar in i ett fönster, trodde verkligen att det var mitt eget för det såg exakt likadant ut! Samma gardiner och en likadan dekorationsstaty i fönstret. Vet inte ens om dem har sett mitt fönster innan, men det såg inte ut så förra veckan... Det är tur att mitt fönster vetter ut mot skolgatan för annars hade jag fått panik och sprungit ner till hemtex och köpt nya gardiner för det kändes lite läskigt. Är man en trendsättare eller var detta bara ett creepy sammanträffande? :o

Som sagt så bakar jag cupecakes idag, såg ett recept i en jultidning och har velat baka länge, så jag tog tillfället i akt och satte igång. Synd att det blir så få när man gör bara, blev bara elva stycken, så snart ska jag bara garnera dem med lite allt möjligt. bilker kommer senare i eftermiddag.

Har faktiskt varit duktig och börjat städa idag, nu har v-rums mattan åkt upp på vinden och mina kläder ligger i en tvättmaskin och vardagsrummet är dammsugat. Nu är det bara toaletten och sänga in alla jävla kläder som ligger på sängen. (Jag var ju duktig och tog upp dem från golvet!)

(Sänder en hälsning till en f.d maxibrud som är på äventyr i S.t Anton!)


Kommentarer
Postat av: elin

wowooo! :D tack för hälsningen, när jag har en fast adress ska du få den för jag längtar redan tills jag får en av lucias julbilder!:D skitsöta, du får skriva din adress så julkorten kommer fram!

2009-11-24 @ 13:25:06
URL: http://nejliika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0