So not true

Har redan fått hem mina julfoton som vi beställde från önskefoto. Dem blev riktigt bra och jag kan knappt vänta till jag får skicka dem. Är det för tidigt redan nu?

Jag har inte städat någonting idag, lade mig på soffan och somnade där. Ska snart ringa en kollega och fråga om vi fått vårt julschema idag, jag tvivlar på det, får hoppas på i morgon annars.
Men jag har faktiskt ringt bredbandsbolaget och fixat ett nytt enklare nummer till oss!
Det ändras i morgon så jag ska in på hitta.se och ändra min profil. Vi fick ett löjligt enkelt nummer, inte det som jag ville ha, och tyvärr inte det jag ville ha i andra hand (112000) ;) haha.

Känns som om luften gått ur mig idag och det enda jag behövt är att sova. Men det är ju inte så enkelt när man bara vill göra något bra. Ska försöka fixa vår internetradio iaf.


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0