Så åkte han igen

Så har mannen lämnat mig igen, ensam och övergiven.. Det låter värre än det är. Men man känner alltid någon slags sorg när han ska åka tillbaka till stockholm igen. Men det är skönt att det bara är fyra månader kvar på det här eländet!

Jobbar på Matöppet, sista dagen, sen kommer mamma hem i morgon. Längtar! Längtar till i morgon också av andra orsaker och det är för att jag och Bagarberta ska till Ullared och shoppa loss. :) hehe. Skulle inte förvåna mig om jag inte hittar något nu bara för det.

Känns som om det kommer bli en lång dag idag. Har sex timmar kvar på jobbet och har jobbat sju. Men man ska absolut inte klaga, mamma jobbar såhär hela tiden! Men hon är ju superwoman också och jag är bara halvsuper :) haha.

Dagens vill ha:
 - Bäjb hemma varje kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0