kan inte.

Kan just nu inte sova, är helt sjukt med tanke på att jag aldrig har svårt för det! Riktigt störigt särskillt när man vet att man ska upp och jobba i morgon förmiddag... Men tänkte att om man sätter sig framför datorn ett slag så kommer väl tröttheten. törstig är jag också, men det är för långt till köket!! ;)

Satte upp hallmöblerna igår efter vi kommit hem från IKEA, blev riktigt bra, men vi glömde ett par konsoller så vi kunde inte sätta upp skohyllorna. typiskt, men vi får väl åka upp en gång till eller så får vi skicka bud med någon som ska dit.

Läste klart Dan Browns "Den förlorade symbolen" i eftermiddags, sträckläste från jag kom hem från jobbet till kl åtta och den var riktigt bra, i klass med de andra böckerna om Langdon fast som vanligt var slutet lite luddigt och det kan bara vara jag men likkt änglar och demoner så förstod jag inte slutet riktigt och måste läsa om det.

bara  fyra dagar kvar sen är det min slappevecka på jobbet när jjag bara jobbar tre dagar. vilket kommer bli riktigt skönt! Synd att Philip äker upp på måndag, men man får väl spela efter reglerna. :/


Ska i veckan ta julfoto på Lucia till julkort, får se om hon kan bli något bra på någon bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0