Gästlista

Sitter och tar en titt på gästlistan och jag längtar! Lördag kommer bli så underbart roligt att den kommer kännas som en dröm :) Funderar på om man ska ta och köpa lite kex och ost, vet att ett visst godismonster kommer som alltid gillar kaffe och något ätbart, för det blir dyrt och köpa godis och det blir aldrig uppätet, eller om man skulle ta och svänga ihop något kallt? Kex och ost går säkert hur bra som helst.

Har vart duktig idag och skruvat upp hyllan ovanför skrivbordet, bytt gardiner och kuddfodral och annat pyssel som man köpt uppe i Ullared. Det blev ett helt nytt vardagsrum och jag funderar på om jag ska ta lite från Sofie och sätta upp en väggdekoration i köket, har ännu inte bestämt mig, men det lutar åt det, dels för att där är så tomt på den ytan och dels för att det var snyggt hemma hos Sofie. Satt upp lite tavlor och flyttat ett klösträd till köket, gardinerna kom inte fram när jag hade båda där de stod förut.

Har blivit helt förtrollad av tenacious D, kan inte sluta lyssna på dem! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0