Fuck

Då har internet fuckat sig hemma så jag sitter nere på matöppet hos mamma nu. mysigt värre.
har jobbat idag också, men har bara en dag till sen är jag ledig i helgen när snuttefis kommer hem! Då blir det att ta upp ljusstakarna, julbak och bara mysa. Sen får vi se om min internetnisse kan sin sak och fixar internet. hemnumret jag fått är busenkelt, men kanske inte en sak man lägger upp här, men såklart fuckar sig det också för det går bara och ringa ut och inte in. Så jävla typiskt!

Ni ska få höra en rolig sak som hände på jobbet idag också, jag asgarvade, men det var inga fler som fattade!

En tant och en gubbe går i mejeriet och pratar om att de måste handla smör till något de ska koka. Lite senare kommer tanten fram till mig och frågar: Har ni kokosfett?! hahaha! koka-koko(s) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0