21/11







Ville ge er ett gott skratt med vissa av julbilderna vi tog på Lucia som INTE tyckte det var särskillt roligt! :)

Är ledig fram till tre idag, är riktigt skönt och få ha en sista förmiddag tillsammans med Philip, i morgon jobbar jag till fem och sen ska jag nog antagligen direkt till Vinslöv och träna för första gången på fem månader.. Kommer bli intressant, vet inte riktigt vad jag vill. Har fått förslag från Maxi och spela i korpen vilket är riktigt lockande, men så hade jag en dröm igår om att spela på elvamanna och få de där bra bollarna, löpa på ytan och sätta bolljävlen i mål. Men vad har förändrats i vinslöv på fem månader? Jag kommer antagligen aldrig få de passningarna så länge jag spelar där och då kan jag lika gärna spela i korpen. Jag är kluven så jag tänkte träna ikväll, se vad det är för ny tränare vi fått och se hur det känns. Mamma kommer inte bli glad om jag spelar ett år i korpen, det är något jag kan slå vad om iaf. Jag borde kanske se på andra alternativ också, men det störiga är att alla alternativ innehåller att jag antingen tar bussen till träningen eller bilen..




Mammas katt Astrix var inte heller så förtjust i att plåtas i tomtekostym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0