1:a advent

Då var det redan första advent och kan inte tro att det bara är fyra veckor kvar till jul. Min och Philips första jul tillsammans. Vi har ju dock varit med om tre jular innan, men i år ska vi fira tillsammans, i Stockholm. Det är mycket som är första detta året, det är Lucias första jul och jag ska fixa en julkalender till henne, det är Philips och min första jul tillsammans som sambor. Det är mycket nytt det här året. Det är helt underbart! Dock ska Philip åka upp till Sthlm idag igen, så vi kan inte njuta av det så mycket.

Linserna kliar i ögonen och det är grymt jobbigt. Ångrar att jag köpte dem, men jag får mycket mörkare ögon vilket är snyggt, men det har ju sitt pris med tårar och kort temperament i speglen.

Ligger tillsammans och ser reprisen av Idol, ska snart hoppa in i duschen, ska iväg och äta middag, sen är det ju träning för min del. Har längtat hela veckan! Hoppas bara man inte får så himla mycket träningsvärk som förra, då hade jag ont ända tills i torsdag!

Hoppas ni haft eller har en lika mysig första advent som jag och Philip!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0