10/11

Är ledig och hemma från jobbet idag. har tvättdag och det är mysigt att Philip fortfarande är hemma. Samtidigt tycker jag synd om honom därför han inte fick åka upp till Sthlm.. Har planterat om mina svärmorstungor, vilket jag suger på så jag var nära på och ringa en kompis som är florist, men efter mycket slit så står dem i fönstret igen, sneda och ledsna. haha! Mamma kommer senare och då ska jag iväg och handla en L-list till tegelväggen så den blir 100% klar. Måla taket måste jag också göra btw.
Kul att så många kom i helgen och att så många gillar vår lägenhet! Det är alltid roligt och få beröm när man själv älskar den. Men det har varit en hel del blod svett och tårar. Nästa projekt, om mamma har tid idag är att sätta upp spots i sovrummet ovanför sängen så vi får upp dem också, sen ska jag be Mats om hjälp med köksbänken och spoten där.Sen har vi bara det dyra badrummet kvar som man sparar så innerligt till. Kanske helt onödigt att renovera det för värdet kanske inte stiger så mycket ändå. Kan vara värt att kolla upp.

Lucia ligger och myser i sängen och Matte kan ju inte låta bli och ta några foton på henne.





Så medans Matte plockar och tvättar ligger hon och myser i sängen, funderar på och krypa ner och också och mysa lite. Världens sötaste kattemise har vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0