Våffeldagen.

Våffeldagen idag, ska hem till mamma och bjuda på våfflor tänkte jag.
Vaknade hos Philip i morse, men han ville såklart inte vakna, så det blev tre Houseavsnitt, älskar säsong fyra, den är bättre än säsong fem.

Igår rakade jag av Philips hår, jätteskoj! Vi gjorde det när hans mamma var hos hans mormor, för annars hade det inte blivit av, hon har övertalat honom i flera månader att inte raka av håret, men igår föll det av :) han blev faktiskt jättesnygg, gjorde en aning mohikan, men bara så att man kan ana det, för annars hade han sett galen ut :)

Ingen träning idag heller, ska vila vaderna till måndag och se hur dem känns då. Är de inte bra tills dess, då får jag spela med smärtan. Orkar inte kolla upp sånt och orkar verkligen inte tappa kondis på grund av dem. Men samtidigt så har jag mist min explosivitet och snabbhet, vilket jag måste träna upp, eller vila. Vet inte riktigt vad som är bäst.
Målen måste komma snart, vi har bara gjort ett mål på tre matcher, vilket är uruselt, jag kan ta på mig det. Har missat alltför många avgörande chanser de senaste matcherna, men det beror ju på snabbheten. Styrkan finns där, motspelarna trillar som käglor när de tacklar mig och det är ju bra. Nu ska jag bara springa ifrån dem också.

Nää, nu ska jag leta upp några riktigt goda våffelrecept.
Mysdag med mamma är aldrig fel, man blir aldrig för gammal för det.
Ska visa henne några riktigt fräcka hus jag har varit inne och kollat på, blivit riktigt besatt av finnurliga planritningar som jag ändå måste ändra. Förstå mig rätt, jag är inte ute efter att köpa hus, jag är på tok för ung för det och Philip skulle haha. han hade tagit sitt liv :D Nej, det är roligt att titta på, drömma sig bort och hitta på egna lösningar i redan påhittade hus. jag låter som om jag är en nörd, men hus är alltid skoj, särskillt inredning. yejj!

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0