Onödigt.

Satt i biblioteket tidigare idag och skulle skriva ett inlägg på mobilen, satt en god stund och skrev verkligen megamycket! Skulle sedan spara och publicera, men jag loggades ut och inget av det jag skrivit sparades! Riktigt surt.

Stack till skolan i morse, trodde det skulle vara givande och viktigt, i med vi har tenta på fredag och om man hade tur skulle hon kommentera instuderingsfrågorna och ev kanske ge oss ledtrådar om vad som kommer. Men nej!
Hon sitter istället och berättar om 1900talets historiker som forskat om 1600talet istället i en halvtimme och bara flummar bort. Man blir bara så irriterad.
På lunchen skulle jag plugga, för jag hade ingen mat med mig och inga pengar till det heller, men tro fan att några har tagit med sig kinamat till datorsalen och käkar där så doften sprider sig till min hungriga mage!

Matchen igår gick åt helvete, förlorade med 5-0. Hade riktigt ont i vaderna, de är alldeles stumma nu efter all hård träning. Jag ville byta efter en halvtimme, för jag kunde verkligen inte springa så snabbt som jag brukade, och hade inte den explosivitet som jag normalt har.
Missade ett riktigt snyggt mål, Erika lägger en frispark och jag går upp för att nicka, men bollen slickar ribban och går sedan ut.. Surt. Fick mitt första gula kort med för säsongen, för absolut ingenting. Domaren var riktigt orutinerad så jag skrattade bara åt honom.

Idag är jag och Philip i Åhus och tar det lugnt, jag pluggar dock och Philip har ryckt Ronja, vi tog med henne så vi fick en anledning till att gå ut också :) Man får passa på och mysa nu innan han rycker in, sen blir det väl inte så mycket med det.. Tyvärr. Skönt att båda är lediga den här veckan, men jag måste tyvärr plugga med. Men man kan ju alltid göra omtentor :D haha.


Så här sitter vi, han med en whiskey i näven och jag med näsan ner i böckerna. När ska jag klappa ihop och inse att jag inte är smart? Ja, jag är inte smart, men jag är envis som fan. Och jag har snart gjort ett år. Då har jag bara.... 3,5 år kvar :D haha. en gymnasie tid bara. Lätt som en plätt!


Nä, nu får jag återgå till att behaga min man ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0