Någon som sett mitt tålamod?

Någon som sett mitt tålamod? Jag har tappat det och lyckas inte på något sätt hitta det. Jag jobbar idag och har väl haft en del jobbiga kunder, men det är väl antagligen inte det jag retar mig på.
Har stressat som en idiot på jobbet idag, ville vara färdig i tid till Philip kom, har saknat honom någon kopiöst! Men han ringde nyss och sa att han skulel äta hemma först innan han stack hit, Christer hade stått med nån stek hela dagen. Tar en minut sen ringer han igen och säger att han inte kan komma alls, han skulle ha avslutning med handbollen. Så nu sitter man här inne och varvar ner all stress. Vet inte riktigt vad jag skall göra av dagen idag. Kanske sätta upp tavlor hos mamma, då hade hon blivit glad. Men jag är inte på humör. Fast man får väl göra det ändå.

Fullt upp framåt i veckan, börjar på måndag med historiedidaktik. låter intressant! Sen skulle eventuellt Philip, hans mamma och pappa åka till tyskland någon dag med, hoppas det blir onsdag så jag kan följa med.

Snart dags för Philips 20 års dag också, alltid lika svårt att köpa till honom. Han använder inte grejerna, har köpt ett halsband som han använde tills vi tog i sönder det på midsommar 2007, köpte assnygga whiskeyglas till honom i studentpresent, men jag hittade dem nere i källaren i vintras. Så det känns rätt trist o köpa saker som han inte vill ha.
Får väl se vad man kan hitta på, kan ju alltid köpa ett raffsett och dra på mig. Men det har man försökt innan och det gick inte riktigt hem... Blir väl något till datorn då. Skittråkigt, men kanske något han behöver.?

Nej, nu får man återgå till jobbet. Vad fan ska man ha till lunch?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0