Matöppet

Sitter på matöppet nu och jobbar. (hmm, vad gör jag här inne i så fall?)
Det är lugnt, bara pensionärer som handlar, de tar tid på sig.
Klarade tentan i antiken/medeltiden, skönt! Har tenta igen om en vecka och försöker hitta tid till att plugga.
Natalies bror Niclas kommer ner till helgen, ska umgås lite, riktigt trevligt :)
& helt plötsligt står där kunder i kassan. HJÄLP! tack och lov för övervakningssystemet här inne på kontoret :)

Idag har jag och Philip bara myst, eller ja. han sov till tio, medans jag städade, sen tyckte jag det var dags för honom att gå upp. Gick till expert och hämtade ut bilderna från Egypten, riktigt fina bilder!!!
tog ett ego kort på mig under vattnet som blev rätt ballt, haha.
Nu i efterhand så inser vi att vi hade det rätt mysigt där nere, inga andra, bara han och jag. Det är mycket värt bara det.
Och snart rycker han in i lumpen, pratar väldigt mycket om det. Jag hoppas verkligen att det blir som han förväntat sig där uppe. Kommer bli en helvetes prövning för vårt förhållande, men det kommer gå bra. Jag kommer förhoppningsvis få mer tid till att plugga och sen komemr vi alltid ses på helgerna, eller vartannan helg, om man nu får vara optimist.
Tanken skrämmer mig, men vi har ju pratat om det sedan vi blev tillsammans. Och på plussidan så har vi ett väldigt starkt förhållande. Och man har ju mycket att se fram emot när han är klar. :) (kanske?) haha, vi är väl inte riktigt överens om saken, men om ett år så är ju allt annorlunda med.

Nä, nu får man väl ta och vara lite social mot kunderna, borde hitta något snabbt att äta här inne, men kan inte komma på vad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0