Let's Dance och Raclette

Hade tentamen i historia idag. 1500-1700. Om man får godkänt genom att flumma riktigt mycket får jag VG, vill hon ha konkreta och korta svar, får jag IG. Så enkelt är det. jag kan klara mig men det kan också ha gått rent åt helvete. Vi får se med tiden.

Ikväll ska jag och mamma titta på let's dance och äta raclette, jag står för maten och hon kommer bara hem och kan sätta sit vid teven. riktigt mysigt. Som alla andra fredagskvällar  när vi ska jobba på lördagen.

Börjar bli stressad och må lite kasst. Kroppen säger ifrån på något sätt. Vet inte riktigt hur jag kommer tackla Philips inryck. Det gäller att ha något att göra hela tiden. Men man vill inte bränna ut sig totalt heller. är riktigt skoltrött och hatar att plugga. Men i det långa hela är det väl värt det, eller?
Jag gillar inte att ta genvägar eller att inte slutföra det jag startat, så man kämpar vidare  och till slut blir det väl bara ren rutin? Jag får hoppas det, att allt blir mycket lättare och att Philips år i lumpen går riktigt fort.
Herregud, ett helt år... det är en fjärdedel av vårt förhållande när han muckar... helvete,

Nu ska jag gå hem och förbereda maten. Ha en skön helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0