Åhus.

Somnade igår med en vacker bild av barnmark ute i Åhus. Vi pratade om det på kvällen och Philip menade på att det var längesedan vi var här nere när det inte var snö. Vi båda tyckte det var riktigt skönt. Men när jag vaknade i morse, vad fan ligger på marken om inte snö?! Och här går jag i mina ballerina skor och är lycklig. haha. typiskt.

Första grillningen på året, fläskfilé, cripes och tzatziki, kan det bli godare? :) Jag har dock inte lärt mig att dricka vin ännu, så Philip fick stå för det och jag fick snällt dricka cola :) Brasan i vardagsrummet värmer gott i ryggen och Ronja trivs i soffan, en rktig lathund!

Nu på morgonen har vi spelat schack och jag förlorade tre gånger, han kan aldrig låta mig vinna! Och jag tror verkligen att jag ska vinna varje gång! haha, hur trög får man lov att vara? Han kom precis ut från badrummet, skulle raka sig med har lämnat skägget kvar på sidorna, riktigt snyggt! (not) :)

Idag ska vi med mamma till Vittsjö och hämta hennes braskamin och sedan fika hos Anita på vägen hem. Har inte varit där sedan kvällen hon flyttade in så jag vet inte hur det ser ut med möbler ens.

Får väl ta och börja städa här inne nu, vi har en tendens till att stöka till här ordentligt när vi kommer ner, vet inte hur, men det är omöjligt att hålla rent, bordet ser ut som jaa. det är fullt av mina böcker, hans dator, ett schackbräde men faktiskt inte en enda godisbit! Vi har varit duktiga den här gången :)

Snön smälter långsamt och jag vill verkligen inte gå ut med mina skor... :/ känns en aning missvisande.

Min man har en snygg rumpa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0