Var är mobilen?

Har på något vänster slarvat bort min mobil mitt i röran i lägenheten. Kan inte hitta den någonstans och det är så jävla bull. Måste ringa mamma, så antagligen får jag gå ut till bilen och ringa därifrån. Ska nog ta och köra ner en runda till Maxi och handla, måste ha ägg, vatten och en shaker till mina drickor. Igår var jag helt nojjig, var på väg upp till videomix för att köpa något att tugga på, var så jävla sugen!!
Jag har faktiskt möblerat om helt själv, garderoben var ganska besvärlig i med att golvet var halt och jag orkade inte tömma garderoben, men till sist gick det :) Vet inte riktigt om jag gillar det, men det blir nog bättre när jag köpt en ny säng och sänggavel.
Nu är det bara röran i sovrummet jag ska börja på. Man börjar nästan böla när man ser det. Fattar inte att jag samlat på mig så mycket skräp under bara 1,5 år!!! Helt sjukt. Och dammråttorna har trivts under sängen. men nu är det slut med det för nu kan jag dammsuga under :D yeah.

Nej nu får jag gå ut och ringa mamma. :)

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0