Vafan!

Inte en jävel som har en sådan säng som jag vill ha tillsalu på Blocket, riktigt störigt, när det är i prisklassen jag kan betala så är det fel färg, och är det rätt färg, är det fel storlek, och har jag sedan träffat rätt med storlek, färg och pris, ja då fan följer det inte med en huvudgavel! Känns som om jag kanske ska titta på någon annan gavel? Men denna är låg, modern och minimalistisk. Precis som jag vill ha det. Så fixar man detaljer sen. fan med. och jag vill såklart ha allting nu!! Får fråga Philip vad han tycker när han kommer hem. Han borde ju också få bestämma lite. Eller är det alldeles för, hur uttrycker man sig? Krävande? :o Gränsen är svår att försöka dela liv med honom, men ändå inte begära något eller kräva. Han kanske bara tycker det är kul? Ähh, jag frågar. Han vet att han kan skälla ut mig och säga: Titti, vi bor faktiskt inte tillsammans så jag är glad bara du köper en större säng! haha, ja. Så får det bli!

Ölen är riktigt god och jag rapar för glatta livet! Behöver nog inte spy trots allt :D haha. vilket ämne!

Bäst idag:
- Olsen Brothers
- Mina nya kläder <3

Sämst idag:
- Duracell som är sist ut från tentan! :D
- Mamma som inte ens är glad fast hon köpt ny bil! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0