Sverige-Italien

Jaha, då var sverige-italien matchen slut. Jävla dåligt spel ifrån Sverige, inget anfall what so ever! Nu sitter vi med kaffet i ena handen, jag har druckit öl jag med, men jag ska inte ha fler. har haft en rolig lek som philips bror kom upp på ide med. riktigt roligt. bilder kommer i morgon.!

Snart ska jag gå upp och lägga mig och nyktra till och se en film, man vill ju vara fräsch i morgon på jobbet. Synd att man jobba´r dagen efter annars hade man haft riktigt roligt och kunnat slappna av ordentligt, men det får man göra på söndag istället när vi kör upp mot GBG.

Jaha, men då får jag önska alla en trevlig midsommar, och hoppas ni super till det ordentligt, ta en öl förr mig också. Jag har ju varit lika tragisk och fått se fotboll själv idag igen.Philip har ritat upp klösträd som han ska bygga till Lucia i sommar. haha, ska bli roligt  och se resultatet!! :)

Ja just det, jag försökte avsluta här ja.. ha en rolig midsommar var det ja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0