Svenska nationaldagen.

Äntligen börjar det bli lite fest kring sveriges nationaldag! Vi har fullt upp på jobbet, så jag har egentligen inte tid här nu. Men en liten snutt så kan jag uppdatera med jämna mellanrum :) Har bakat som en dåre hela morgonen och är fortfarande i full gång. Nu ska jag dock börja plåta bullarna till i morgon, och jag är ganska pessimistisk. Vi har bara en halv låda rosenbröd kvar. Så jag komemr få baka upp 3 vagnar med småfranska vilket är 180 st bullar, som jag antagligen kommer få fortsätta jäsa upp i morgon. Men det är kul!! Philip är hemma, men han har kört nu. Han har snott mitt täcke hela natten den jävlen! Men så har han varit väldigt mysig och hållt om mig istället vilket han aldrig gör en hel natt. Har han saknat mig tro? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0