Soffbord och Tevebänk.

Precis kommit hem från jobbet. Det ringde en kille innan idag och ville kolla på tevebänken och soffbordet. Tevebänken var ju uppe på vinden så jag bestämde mig för att gå upp och hämta det direkt när jag kommit hem. Det ångrade jag djupt! Den ser inte så mycket ut för världen och jag trodde inte den var så jävla tung. Men det var den! Jag trodde jag skulle dö när jag gick ner två våningar med den, tur att man har starka benmuskler så man orkar stå emot istället för att ramla :) Men nu är den nere iaf och jag är svettig som en gris, först efter att ha cyklat uppförbacke i sol hela vägen hem och sedan den här skiten!

Träning ikväll, jag orkar verkligen inte, borde ta några äggamackor och käka nu så jag inte får håll och så jag får energi. men jag har inte ens energi till att sätta på en kastrull med vatten. Och dåliga program är det på teve också. allt är piss idag. Det är riktigt mycket på jobbet med. Vi ska ha demo på fredag så jag har ett helvete i morgon rent ut sagt! Tur att jag jobbar ända till fem så jag hinner med allting!

Får väl ta mig i kragen och koka upp lite vatten då. Undrar om man ska vara med i morgon, men hur fan ska man hinna?! Matchen är 19.00 i Gärds-köpinge och det kommer jag aldrig hinna! Slutar ju fem, då är det typ samling i vinslöv. nää. tror inte det går ihop sig riktigt. men det ska bli skoj o träffa tjejerna ikväll iaf <3

19 dagar tills vi får hem Lucia! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0