Så där ja!

Har nu sålt min avdelare, 500:- catjing! :)

Precis vart nere på Maxi och handlat, mötte svärmor där nere, alltid lika trevligt <3 tittade på mommas boy igår och jag är verkligen glad att man har en sådan bra svärmor som henne. Visst kan hon vara lite kycklingmamma till Philip, men han är ju hennes sista gosse ur huset, så det är inte så konstigt. Alla mammor som har söner är sånna. Iaf dem jag har träffat :) haha. Nu ska jag fortsätta städa upp röran jag har gjort. Och sa jag att jag hittat min mobil? I sängen under alla lådor och foton, blev megaglad!! Visste att den fanns här någonstans!!!

Hoppas jag kan sälja tevebänken och soffbordet också. Soffbordet är värst, vill verkligen bli av med det och vet ingen annanstans att sätta det. :/ Hatar glasbord, det är det sämsta köp ajg gjort. (Ja du hade rätt mamma, glasbord suger) Och för er som funderar på att köpa det: Det är jättebra, har aldrig haft ett bättre soffbord!!!

Saknar Philip redan. Nu har vi bara 8 dagar kvar.... <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0