Planerar.

Haha, nu är jag i planeringsstadierna igen!!! Jag ska köpa en ny säng och sängstomme, nya sängbord, nytt soffbord. Slänga ut min avdelare och sätta ut mitt skrivbord i vardagsrummet, visserligen tycker jag inte om att ha det där för det ser så billigt ut på något sätt, men jag vill ha ett rofyllt sovrum och då har jag inget annat val tills jag köper en större lägenhet, och det tar antagligen inte lång tid tills det sker heller.

Sägstommen ska vara lite asieninspirerad, och sängborden ska vara i fejksilver med massa olika konturer i, som ett ljusfat på ben typ. Eller så kör jag allt i bokmönster med tanke på att garderoben är i den stilen, har inte bestämt mig ännu. Soffbordet skall vara svart och ha stålben, 75x75 cm och då passar det perfekt till soffan, egentligen hade jag velat ha en större soffa också, men det får vänta tills man skaffar en större lägenhet. och just det! Jag ska ju slänga ut mina fåtöljer i hallen med, precis framför tegelväggen, så antagligen säljer jag min bänk som jag har idag eller sätter det vid skrivbordet i vardagsrummet, har ännu inte bestämt mig om det heller. Men tyvärr så skrids ju inte dessa planer i verket förrän efter sommaren, då man får en fet check från Maxi. Fick nya tider idag, ska jobba mån, tors, sön nästa vecka plus några timmar midsommarveckan då de har mycket att göra. Rätt gött att man får hoppa in då, det känns som om de litar på en då att man kan hjälpa till och inte stå som ett fån och gå brevid hela tiden. Vilket jag inte gör. Har ju fått rapportera, lägga in ett bröd och baka själv och massor av grejor som jag redan klarar av, vilket är riktigt skönt. Man är på rätt bana. Har bara tentan kvar som jag måste klara.. bajs tenta.

I morgon ska man jobba igen, sedan ska jag va med Philip <3 yejj!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen är det dags för Simon och Thomas <3!

Bäst just nu:
- Sex and the City
- Greys Anatomy

Sämst just nu:
- Att det är så långt tills Lucia kommer hem
- Att jag har noll studiemotivering!


Jag har förresten kommit ikapp er som solade i helgen, mot**r f*ckers!!! <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0