Omogen.

Ibland slås man av hur omogen man egentligen är. När jag kör hem från Sösdala, i mammas nya bmw, känner mig riktigt cool så kör det upp en moppekille i röven på mig. Jag fiskör hela brönnestadsvägen, men sen när vi kommer ut på raksträckan i brönnestad ger jag full gas och sticker iväg, det är en jävla respons i bilen. Jag skrattar lite hånfullt för mig själv innan jag inser att, här sitter jag i en bil med ca 200 hk, med ett ryck i starten som få bilar hänger med och tävlar mot en stackars moppekille på trimmad moppe! Och jag är så himla nöjd! haha, ibland måste man tänka efter innan man gör saker, men samtidigt; hur pinsamt hade det inte varit om han kört om mig?!

Sen ska man aldrig fickparkera med en giffel i ena munnen, sjungandes och digga samtidigt. då blir det inte bra. Nu ska jag byta om, därför att MIMMI väckte mig i skönsömn i soffan! Sen vågar hon skicka och säga när jag är på väg ner till bussen för att hämta bilen i sösdala, för att VI ska kunna komma till träningen att hon inte ska träna! haha. men nu följer hon med :)

Greys anatomy for lajf <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0