Olsen brothers

Lite olsen brothers, en öl och ett varmt bad väntar på mig just nu! Bara en sak fattas, men han anländer inte förrän om 8 dagar och så länge kan jag inte vänta :)

Så godnatt, ta vara på era älskade/familj och berätta hur mycket dem betyder för er. Några ord kan lysa upp en hel dag!

Känns som om en ny människa gror fram i en. En bättre, mindre aggressivare. Misstolka inte nu, snackar ni skit så får ni skiten tillbaks tio gånger mer, eller om ni slår första slaget får ni ett medlemsskap på sjukhuset tillbaka. Men jag känner mig mer harmonisk nu. Kan bero på ölen och ljusen och det väntande badet. Men isåfall så är det skönt för en kväll iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0