Ofokuserad.

Jaha, då var denna dagen också över. Känns det som. Upp och jobbade i morse fram till halv tre, så det har varit en lugn dag. Allt går som smort och det är så skönt att man inte fått en kassatjänst eller liknande, för detta arbetet är så fritt och man kan vara kreativ och lägga upp dagen själv. Jag älskar jobbet. Det känns som om det är jag på något sätt. Det enda jobbiga med dagen är när man ska cykla hem i uppförbacke, men man maxar växlen som fan så får man benmuskler också, men ibland är man inte så motiverad.

Vågar varken mäta eller väga mig idag. Känns att jag har gått upp säkert 2 kilo, och man är lite ofokuserad just nu och tappar motivationen för att gå ner i vikt. Måste börja hålla igen nu. Verkligen, vill inte ha tillbaks den där jävla hängbulan igen. tahh! Men att laga sund mat är inte riktigt min grej, det får mannen göra. Så jag kör nutrilette för fulla muggar, och har faktiskt inte ätit något annat. Funderar på Mimmis Kaffediet, men det får bli en helg när man är ledig, dvs v 29!

20 års kalas på lördag, det blir inte så vilt, ska ju jobba på söndag morgon, Madde var ju snäll och frågade om hon skulle jobba för mig dagen efter, men en söndag är inget man släpper i första taget. Då kan en 20 års dag kvitta. Det viktigaste är att familj och vänner är med. Och då kommer man till frågan vad för vänner ska man bjuda om familjen är med? Känns som om man har två stycken som man kan prata med allt om och det är dem högsta kandidaterna. En är självklar och som jag redan har bjudit, och jag ska bjuda den andra i morgon. Det är så dumt det där, om man har fest kan man ju bjuda alla, men ja. Ilandsproblem på G!

Det är ju skönt att Philip kommer hem den helgen iaf. Visst han har ju inte fått baskern då, men det gör inget. Bara han är med. Känns så tomt när man har något att fira och han inte är med.

Ikväll blir det fotbollskväll med Rille och Durra! Go Sverige! Få Ge Durra hans underbara gåva från oss då också :D haha, det blir finfint :)

Vad önskar man sig när man har allt? Låter som ett jävla fattigt problem, men man vill ju inte ha en skitsak av släkten bara för att man ska ha något när man fyller år. Man ska inte flytta hemifrån för tidigt, då har man redan allt när man fyller 20. Och inte har jag något vitrinskåp där jag kan samla på fina glas, får bli sen när man köpt något större. Jag är jävligt sugen på en pizzamaker, men det är ju ingenting när man ska gå ner i vikt. Ett presentkort har jag föreslagit, men det är med jävligt trist. Eller plankor till min ram runt tegelväggen, så kanske man får det gjort någongång, och lister behöver jag också till köket. OCH nu vet jag!! En bänkskiva till köket!! ha, så jävla roligt och köpa det då? men vafan, det är saker jag behöver. Som sagt, ett jävla i-landsproblem.

ha, nu ska jag ner och hämta våra foton från modellab som jag förstorat upp och sen ska de upp på väggen! <3

Saknar just nu:
- Pappa
- Philip
- Lucia
- Karin
- Farfar & Erica

Hade gärna varit utan:
- Röklukten i trapphuset
- Mitt flottiga hår
- Sockersuget
- mitt illaluktande avloppsrör
- Philips godis på bordet.



Jag skanar också Sofie lite grand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0