Nu smäller det!

Var på jobbet i morse 06.00 och var riktigt jävla pirrig i magen, kände att allt, verkligen allt kunde gå snedt eller så kunde det bli hur bra som helst. Och vad tror ni? Jo det är ju klart man firra fisken :D haha. Kom hem vid fyra till Philip och lade mig i soffan med honom och mös till Behind enemy lines. Riktigt bra film.! Sen åt vi, riktigt kul att Ida och Marcus tittade inom, dem är så mysiga :) Känns som som man är på samma nivå som dem och kan säga i princip vad man vill. Man är ju ganska frispråkig. Haha, glömmer aldrig första gången jag träffade Marcus! Då stod han i kallingar i köket och försökte vara rolig, man skulle bara träffa Philip den dagen men fick träffa hela släkten kändes det som. :) haha.

Nu stter vi hemma hos mig i lägenheten, skönt att få vara själva lite och njuta av tystnaden, eller Philip som spelar gitarr. Det är det bästa jag vet! Nu ska vi dock se en dålig film som han valt. :) Och det första han sa när han kom hem i torsdes: Du ska få välja film älskling!!! haha, vilken rövare!

I morgon bär det av mot GBG och bra musik! Härligt härligt! <3 yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0