Nu jävlar måste det taggas!!

Nu måste det taggas upp för matcherna ikväll. Vinslövs damer spelar mot degeberga, jag är inte med för jag ringde inte till Krister i måndes, men det gör mig inget för jag har tappat sugen. Och sen måste vi tagga upp inför Sveriges match mot Malta!!! Försnacket har redan börjat och vi måste verkligen göra många mål idag, båda lagen!!!

Jag har hittat säng nu med, i helsingborg. Jag skiter i det jag sa om att köpa den till hösten, vill ha den nu!!! haha. så typiskt mig :) Men Philip kommer tappa hakan när han kommer hit på torsdag kväll :)

Ska jobba i morgon, har sovmorgon så jag börjar inte förrän 10. Det är skönt, men sen jobbar jag till 17, och får vara själv i baken 3 timmar. Känns lite knasigt, men man får väl börja vänja sig :)

Nu ska jag rå om mig själv lite, fotbad och hårinpackning står på schemat, tror även jag klipper mig lite, vill ha det taggigt och uppklippt, så det kan ju inte vara så svårt? haha, jag skiter mest i vilket, vilken förändring som helst i håret är bra. Skulle vara skönt och raka av allting till sommaren, men funderar att göra det till nåsta när man tappat ännu fler kilon. Har ju faktiskt tappat 8 nu och minskat med 9 cm i midjan, känner mig megasexig nu och kan knappt släppa mig från spegeln på morgonen. haha, fan vad ego man är!! men man ska faktiskt älska sig själv, det mår man bra av :D <3 <3 <3


Nej, nu får jag slita mig från datorn och titta på försnacket med några stavar gurka <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0