Nu är han hemma!

Äntligen är älsklingen hemma! Har längtat så. Ska snart ta ett varmt bad tillsammans och mysa!
Tog bilen hem till mamma i eftermiddags och lade mig en stund i solen, tänkte åka hem tio över sju för att se matchen kl åtta. Men så skickar Rille till mig och frågar om jag är på G ikväll, så fick jag reda på att den började sex! Läget panik! Så jag fick se matchen hemma hos mamma, trodde Philip skulle komma vid tio, så att jag skulle kunna ta bussen hem tjugo i nio. MEN så ringer han och säger han kommer hem åtta. Läget panik! Fick ta mitt pick och pack och sticka till bussen tio över sju ändå och missa halva matchen. haha. sjukt.

Roligt underläge Sverige vänder. Synd att dem missar sista straffen, men sånt är livet. ibland blir pressen för stor. Har aldrig fällt en tår när man sett en match, men jag tyckte så synd om honom och började få tårar i ögonen. Synd, vi kunde verkligen haft en chans i finalen. 

Annars har dagen gått fort idag, det var ju en kort dag, bara till halv två. Så det var lugnt, men hade massa att göra. Vi hade ju demo idag för ostbullar och wienerlängder, så man fick typ springa fram och tillbaks och blev aldrig klar med något. Hoppas Madde blev klar så jag inte har alltför mycket att göra i morgon. Det blir ju destomer på söndag, så jag tänkte städa det mesta på lördagen i med att man får plocka upp sturebröds bullar själv och rengöra deras skåp också då.

Sen hatar jag dumma frågor som: Är det bakat idag? NEJ INTE ALLS DITT JÄVLA LUDER!!! men så svarar man: Jo det är klart, vi har alltid nybakat och så ler man. ahh!! idioter!

En vecka kvar, sen kommer Philip hem i fyra veckor! Gud vad jag längtar!! Två veckor kvar, sen kommer vår älskade Lucia hem för alltid!! <3

20 års kalas i morgon, det blir mysigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0