Mys med en turtle

Stack som sagt till Åhus med Sofie idag <3. Har varit helt underbart. Varmt i vattnet och gott sällskap. När man senare åkte hem till Sofies mamma så insåg man att man blivit som danmarks flagga: Röd,vit. Röd framme och vit bak. Så jag har ett sträck på sidorna som är mycket snyggt :) Men på jobbet så visar man ju inte baken utan bara ansiktet så det är lugnt :) Annars har nog Sofie något emot mig för hon har kastat grus på mig, slagit in dörrar på mig och spillt kaffe på mig idag! Helt sjukt :D haha,

Dagen slutade med träning, som var mycket givande. Det var roligt och det verkar som om många missförstånd rätts ut. Krister tog till sig kritiken och jag hoppas han blir mer positiv. Då blir det bra :)
Träningen slutade med korv och tårta för jag fyller år i morgon. (Korven var för att det var sista träningen)
Sofie fick stjussa mig hem och jag fick hämta mina kläder hos svärmor som har varit helt underbar och tvättat dem :)

Då blir man 20 i morgon. Inget speciellt känns det som. Vi har ju redan firat den i lördes, så det blir nog inga gratulationer i morgon. Och jag träffar ju ingen så det blir en helt vanlig dag, jobba och sen hem och glo på teve. typ, ska nog börja rensa lite i lägenheten på onödiga saker som man samlar på sig. Känns rätt konstigt, för man har alltid haft någon som varit hos en på morgonen eller kommit på morgonen och gratulerat med kaffe eller liknande. Men inte i morgon. Bittert kanske. Vet inte. Känns som att man ändå inte vill spendera en födelsedag själv. Men jag jobbar ju och philip är i lumpen så man får väl vänja sig vid vuxenlivet.


Hoppas ni haft en lika bra dag som jag och Sofie, helt underbart, fattar inte varför vi inte umgås mer. Men det blir drag på Kstaddagarna på Måndag :) <3 gödigödi :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

fattar inte heller varför vi inte gör det=)

2009-06-29 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0