Morn morn.

Godmorgon. Ser att det bara är 7,5 h sedan jag skrev förra inlägget. Och jag som normalt vill ha 12 timmars sömn. Men så är det. Har ont i hela kroppen idag, framför allt i tån. Rev ju bort min tånagel igår efter träningen och den tånaglen som kommer under har inte växt så mycket. Typiskt med tanke på att den är högern, men man kanske får till en grym skruv istället? :) Idag ska jag försöka dricka mycket vatten, vilket är svårt när man stressar. Det värsta är att man måste tänka innan man gör saker, jag har inte rutinen inne ännu att bara göra sakerna. Men jag har kommit upp ur sängen idag iaf. Det är riktigt positivt.

Matchen idag ska bli riktigt rolig att spela. Är riktigt taggad för spel idag och hoppas man spottar in några. Alltihop är ganska simpelt egentligen. Det gäller att spela så som vi gjorde igår, enkelt, rörelse i anfallet och vända upp i passningen. Gör vi det har vi segern. Men det är ju enklare sagt än gjort. tyvärr.

jahajahajaha. hoppas ni får en trevlig dag ute i solen. jag blir rik till hösten iaf ;)

Jag älskar mamma. tack för att du finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0