Midsommar på Maxi.

Precis kommit hem från jobbet, det har minst sagt varit kaotiskt där nere, korvbröden är slut, kavring är slut och extraprisbröden är slut och vi får inte tag på någon brödleverantör. Man känner sig ganska dum när man får frågan minst 100 gånger och sista kunden hann inte ens fråga förrän jag visste att hon ville ha korvbröd, då har det gått för långt. Och så har det hänt en olycka, eller mja, jag stod och plockade upp bullar från frysen, det var en annan tjej där inne som antagligen är säljare som stängde frysdörren. Ni vet hur det är på skräckfilmer när man blir inlåst. haha. Så stod det att man skulle trycka på en knapp om man blev inlåst, men det hände inte fast sen efter några minuter så hittade jag ett handtag inuti dörren så det var ingen skada skedd. men man började ju fundera ett tag. Fast det är ju inte meningen att man ska få panik i sådana lägen så jag klarade mig ganska lugnt. Så efter bara 3,5 timmars arbete är man helt slut! haha.

Så vad jag vill ha sagt: Vill ni ha kavring eller korvbröd så finns matöppet i sösdala. :D

Nu ska jag ta nej det ska jag ju inte för jag ska köra sen. Men när jag hämtat Philip ska jag ta en öl :) Btw, så är våra kärleksmums världens bästa. Jag älskar dem, det är tack vare dem som jag inte gått ner fler kilon. haha. men jag mår bra ändå :)

Vad önskar man sig i 20 års present om man har allt? Jag ska ju få en dator av mamma men vad önskar man sig av släkten? Det enda jag kan komma på var ett soffbord eller pengar. Men det är ju inte så "kul" när man fyller 20. Fast jag vill verkligen ha det där soffbordet så jag får önska mig det :)

Nej nu får jag varva ner till greys anatomy! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0