Maxi: Nya AA eller?

Var riktigt sugen på att festa.. Tänkte att jag kunde göra det på fredag, MEN jag har tenta på lördag, sen tänkte jag på onsdag, MEN jag jobbar på torsdag, sen blev nästa alternativ Lördag, MEN jag jobbar på söndag morgon. Då fick jag tänka längre och kom då fram till midsommar, MEN jag jobbar midsommardag och öppnar själv då. Så, är MAXI nya AA föreningen eller? Men jag kom på en bättre idé: Jag dricker öl hemma, själv och möblerar om! Bra va? Så jag har löst problemet, har spotify på och dansar och sjunger och får något gjort samtidigt. Här slipper man äckliga sliskiga män som raggar på en, bitchiga tjejer som dansar in i en som man bara vill slå och man har det bästa sällskapet: Mig!! haha.

Så nu har jag monterat ner avdelaren, nu ska jag släcka ner datorn för att flytta in skrivbordet till vardagsrummet. Bilder kommer in i morgon när jag städat undan all jävla röra.

Philip, du och jag hade haft riktigt skoj här nu, du är min bästa vän och älskare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0