Maxi Maxi Maxi.

god morgon alla morgonpigga! Nu är det dags för första dagen på jobbet. har knappt sovit något inatt och fått näsblod för första gången i mitt liv. -är jag nervös? jag känner mig lugn och stabil, det här jag jag gjort förut.

skit samma vad det är, jag har kommit upp så här tidigt och det är ett jävligt stort plus.

Jag tycker också förresten att lumpen har dåligt inflytande på Philip, han har sagt att han aldrig köper "herrtidningar", men vad har han gjort efter 4 veckor i lumpen? Jag bryr mig inte så mycket, men man ska veta att Philip inte är så rar och ockyldig som han vill göra sig :D

Jag ska nog sluta lira fotboll, jag suger verkligen på det. + att tiden inte räcker till dessa veckorna framöver.

Ha en bra dag, kom inom Maxi och köp bullar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0