Matchen och allt.

Spelade ju match igår mot Åsum. Jag fick börja på bänken för att jag inte tränat så mycket. Kommer in och gör ett jävla slitjobb, jag har nog aldrig jobbat så mycket i en match tidigare denna säsongen. Gjorde ett mål, men var även inne och hade farliga målchanser hela tiden. Så det är jävligt trist att man inte får något beröm för det från tränaren. Såg han inte matchen? För idag när man läser tidningen så tycker han att allt är piss och pecka fast vi ägde sista kvarten av matchen. Hur pedagogiskt är det? Han vill ju bara ha uppmärksamheten för sig själv och ger ingen annan beröm när det går dåligt, men framhäver sig själv hela tiden och får oss att säga att det inte är hans fel. Men det är alltid tränaren som får gå. Saknar Tony. Hade han gått och tränat ett annat damlag hade jag följt med. Min måltorka är över, men när man inte får något för det så kvittar det. Jag har slut på tålamod nu och kommer säga allt på måndag på träningen. Jag kan inte hålla käft längre och då får lagkamraterna ta det som dem vill. Dem jag pratat med tycker likadant men vill inte säga det för att dem andra inte ska bli ledsna. Men ibland måste man höra sanningen, hur obekväm den än är. Och vill ni se mitt namn i tidningen får ni ta upp luppen och leta bland sporten och sedan serietabellerna. Det var det enda jag fick för att min måltorka var över. Krister bara klagar. Han borde rannsaka sig själv först.

Nu är jag nere på matöppet, ska göra kanelknyten. Sedan ska jag hem och lägga mig i solen och njuta. Philip kommer hem i morgon. Äntligen. I morgon är det sovmorgon för jag börjar sju! yejj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0