Match ikväll.

Riktigt kul och se SVeriges U21 spela igår, tänk om A-landslaget hade haft en sådan spelglädje? Då hade vi nog inte behövt fundera över att dem måste vinna resten för att klara kvalet. Kollade en stund på Serbien-Italien, men det var inget som imponerade på mig, jag tror att med Sveriges spelglädje så vinner de över de två lagen också.

Har sovit på soffan inatt igen, så man har en släng nackspärr och lite ont i ryggen, fick gå och lägga mig i sängen i morse, men det hjälpte inte. Har satt i min tandställning igen (Den som jag ska ha på mig dygnet runt, men som jag glömt den senaste månaden) Så jag har riktigt ont i tänderna och kan lyckligtvis inte äta något som är fast. Det betyder att jag bara kan dricka mina nutrilette idag. Det är bra för ingenting hade hänt föregående vecka vilket suger. Kan vara alla ölen man drack och sen åt man ju en del grillat.. Fast när man kan gå med enbart top i lägenheten och inte tänka på att dra in magen så är det med okej. Då har man kommit en bil på vägen.


Ikväll är det match mot Farstorp. Jag hoppas fanimej de vinner den här matchen också. Synd att man själv inte fick vara med när man äntligen börjat göra mål. Men Christer tycker säkert att de som är med idag är bättre än jag. Och det är ju så det ska vara. Haha, detta tog på egot att säga, för ni vet ju vilket självförtroende jag har på den gröna planen. Jag är bäst, och det är den inställningen man ska ha, det är så man vinner matcher, tyvärr måste alla i laget ha den inställningen och det visade sig att dem hade det förra onsdagen. Så jag hoppas dem står emot Farstorp och spelar sitt spel. Det är kanske där skon klämmer? Att jag inte gör det, det är rätt svårt när man visar att man vill ha den på fötterna, får den på ytan, visar man att man vill ha den på ytan så får man den på fötterna. Mittfältet vet att jag springer på bollarna, men ibland tappar man kontakten. Ähh, jag ska inte sitta här och spekulera varför jag inte är med idag, jag ville egentligen inte därför jag har så mycket att göra hemma, men mamma tvingar iväg mig dit för att titta ändå, så man har inget val.

Nu ska jag ner till macken och köpa tidningen, sen ska jag mysa ner mig med ägg och nutrilette <3 mums! :) funderar på att gå ner och köpa harrypotter och halvblodsprinsen också, har glömt innehållet förutom några viktiga inslag, men frågan är om man borde skita i det med tanke på att jag blev så besviken över änglar och demoner?


I morgon kommer Philip hem, äntligen!!! saknade honom som fan igår!!!


4 dagar kvar till AC/DC! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0