: Mammasjuk för ett tag.

Är hemma hos mamma, alltid lika många tavlor som ska upp på väggarna, alltid lika mycket tvätt som ska tvättas och alltid lika mycket ogräs i trädgården. Ville bara komma hit och ligga bakfull och ha någon att köra med, men å andra sidan är det hon som kör med mig! Så ska det ju inte vara. Så fort man kommit ner hit så vill man hem. Men å andra sidan fick jag köra nya BMW:n i morse, automatare och den sticker iväg som en skollad jude! Har ju inte varit helt hundra idag heller så man vågade ju inte ge för fullt. Men en annan dag så. hehe :)

Nej nu ska jag ut och hänga tvätten, så det inte blir mer tjat. Sen ska jag somna om på soffan i uterummet tills vi ska flytta kossor i Brönnestad :) Nu när man inte varit ute på landet på länge så är det riktigt spännande :D haha, låter som en riktig bonde :) Eller stadsbo.

Sen måste jag bara tillägna min kusin Jessika en sak: Bor ni här på vintern eller? :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0