Lukten.

Okej, jag vet varifrån lukten kom ifrån. När jag kokade ägg tänkte jag vara duktig och diska upp disken som legat i ca en vecka, så tog jag tag i en kastrull som stod ovanför en annan, den under där det ursprungligen varit ris i var bara rosa pulver och gröna fläckar kvar. Inte så nice om man säger så! skulle tagit foto men det kom jag inte att tänka på förrän jag diskat kastrullen. :S Så tyvärr fick ni inte se konstverket! Nu vädrar jag, måste införskaffa såna där vita skydd för framtida mögelattacker i disken. Det är ju inte första gången det händer, men då brukar jag ringa Philip så han får ta itu med det. Fast nu var inte han hemma, så jag fick vara lite vuxen och efter lite klökningar så är grytan ren :D duktigt?! :D haha.

Och när jag stod där och diskade (Innan jag hittade kastrullen) så kom jag att tänka på: Det sexigaste som finns är en man som står i köket med linne och kalsingar och diskar. Åhh my god! Kan riktigt se Philip framför mig :D haha. <3 mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0