Ledig.

Idag är jag ledig. Känns konstigt och jag har trott att jag skulle jobba hela morgonen. Är helt slut idag och jag vaknade ändå tidigt, fast å andra sidan somnade jag åtta igår, bara knall fall. Idag ska jag ner till Philip och lägga mig i poolen och bara chilla.

Fick nya bilder på Lucia igår också, fast jag kan inte spara ner dem på något skumt sätt, så jag kan tyvärr inte visa dem. Men hon är helt underbar, riktigt lurvig och ser rund ut :) 13 dagar kvar tills jag hämtar henne :)

Sista träningen ikväll, skulle bjuda på tårta och sådär. hmm, undrar hur i helvete jag ska lösa det? Har ingen bil och jag kan ju inte ta den på tåget, och jag undrar om mamma ska dit efter jobbet. men men. Skönt att det är sista. Behöver lite ledighet. Man kanske inte ens kommer tillbaka efter pausen. Sticker ju inte under stol att det behövs en ny tränare som kan skoja, ha kul och har kemi med laget.

Ahh, blir helt galen snart. Hade behövt prata med någon, typ varje dag hela veckan. Känns som om man är helt ensam och avskalad och kan verkligen inte prata om det här, men vill verkligen prata med någon som vet. Det känns som om de inblandade vet vad som är på gång. Eller ja, man blir ju helt nojjig nu bara.

Nej för fan, nu ska jag köra ner (cykla ner) till maxi, köpa en vattenmelon och lite gottis och dricka. Man kan väl inte dricka öl när man ska träna ikväll? Nej, kanske inte så smart.

ha det fint idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0