Jobbar och står i.

Har sovit på soffan inatt, med teven på. Har faktiskt inte vaknat och gått in i sängen utan sovit där hela natten. Helt skumt. Vaknade fem i morse och ville verkligen inte upp. Var helt mör i hela kroppen. men när man väl kom dit så var det full gång igen och det är ju alltid lika kul! Har varit fullt upp och vi har verkligen jobbat undan för sista halvtimmen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra. Nu ska jag jobba på torsdag och söndag också, så jag har lite ledigt denna veckan för att plugga på tentan, om jag orkar det vill säga. :P

Nu håller jag på och städar, det är ju en aning tråkigt. Men det måste ju göras, så är det ju. Mamma kommer i morgon och hjälper mig möblera om. Nu ska jag lägga upp mina möbler på blocker som jag glömde igår. Har också blivit helt besatt av Ben and Jerry glass, som inte är riktigt bra för dieten, men vafan. Det skiter jag i. Jag tränar ju för fan hårt och på jobbet springer man ju fram och äter knappt något så där förbränner man en hel del kalorier.

Bäst just nu:
- Gossip Girl
- Footloose
- Jobbet

Sämst just nu:
- Tentan i historia
- jävligt snålt med pengar.

Btw, Philip ringde när jag jobbade, och jag bara avfärdade honom och sa att jag inte kunde prata just då. Så får jag ett mess några minuter efter: Jag sticker om 45 minuter, tar inte mobilen med mig så vi hörs om 9 dagar. Gissa om man får dåligt samvete då!! Man vet att man inte kan prata med honom på 1,5 vecka. Känns förjävligt... Men jag får sluta tänka på honom så går det bra. :/

Nu ska jag betala lite räkningar och sedan fortsätta städa. Sen är det dags för Greys anatomy och Sex and the city <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0