Jobbar jobbar jobbar.

Det var verkligen jobbigt att gå upp ur soffan i morse. (jag orkade aldrig gå till sängen inatt) Klockan bara ringde och ringde och jag visste att jag var tvungen att duscha innan jag stack iväg. Så kvart i sex gick jag upp som en zombie och tror ni inte det är motvind ända ner till Maxi? Mina bröd idag slog igenom, Madde tyckte dem blev skitbra och det är ju nice :) Man börjar äntligen komma in i tempot, men vi får se hur det går på Lördag när jag är själv och ska komma ihåg alla grejorna! Hoppas på att det blir en lugn dag så man hinner tänka igenom vad man gör, det brukar ju bli bäst då.

Annars har det varit som vanligt idag, fått varor, bakat och plockat kolonial. Okej, kolonialen är inte vanlig, men jag hade inget att göra sista halvtimmen så man får ju hjälpa till. Stod även och pratade med en vän i säkert en kvart, men sånt hör ju till :)

Nu ska jag antagligen börja storstäda, har ju två och en halv dag på mig innan Philip kommer hem. Jag suckar när jag går in i varje rum, då trivs man inte så bra. Tur då att det är mig själv och skylla och inte någon annan. Då hade helvetet rasat ner.

Får se hur midsommarn artar sig. Det blir ju inte som alla andra år, man börjar ju bli förnuftig och inse att man kanske inte mår så jävla bra dagen efter om man dricker absint och ser gröna gubbar på vägen hem i skogen. Skönt att man har blivit några år äldre :D haha.

Nej fanimej. sparka mig i röven och säg till mig att börja städa. Funderar på och sätta mig i soffan ett tag och varva ner.? haha, kommer sluta med att jag sitter där halva kvällen :)

Missa INTE mommas boy ikväll. Det är sjukt kul!

Ohh. missade att säga detta igår! Jag var värsta cowboysaren igår! Chrille skulle föra över kvigorna till en annan hage, så jag och mamma fick hjälpa till. Sjukt kul är det :) Man står så där mitt ute på landet, har fula kläder på sig, förstora skor som luktar häst och så står man där med en pinne och öhhar på korna till och gå framåt! haha, sen när man fått in dem i den andra hagen är man sjukt nöjd. Det är en sådan sak alla människor borde göra innan dem dör. allvarligt!


Vägning i morgon, bävar! Jag lär inte gått ner ett kilo den här veckan... synd synd. men vi får se i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0